وب جا به جا شد
وب جا به جا شد

سلام بچه ها.بالاخره وب رو جا به جا کردم.این وب رو حذف نمیکنم اما دیگه توش آپ نمیکنم.آدرس جدید وبم:

  /http://world-of-loneliness.mihanblog.com

راستی بچه یه بنر فعلی برای رمانم ساختم ببینید خوبه یا نه.همتونو تو اون وبم لینک کردم شما هم منو لینک کنید.



نظرات شما عزیزان:

میوسا ایچیزن
ساعت9:48---8 مهر 1395
بنر رومانت
پاسخ:خب!!؟!؟!؟


میوسا ایچیزن
ساعت11:41---28 شهريور 1395
خیلی قشنگه و جالبه
پاسخ:چی جالبه؟


النا
ساعت9:05---28 شهريور 1395
سلام کاترین جون شما بودید که توی وب یونا گفته بودی نویسنده قبول میکنید اگه شما بودی منم اونجا نویسنده هستم عزیزم اسمم عاطفه هست
پاسخ:آره.من بودم


النا
ساعت20:22---27 شهريور 1395
منم نمی تونم برم توش چون نمی تونم کپی پیست کنم ولی وقتی مینویسمم باز نمیشه ولی حالا که رفتی میهن بلاگ خیلی بهتره عزیزم من خودمم اونجا هستم امکاناتش خیلی خوبه
پاسخ:پس چرا اینجوریه.آره میهن بلگ خیلی بهتره


Ayame
ساعت15:44---27 شهريور 1395
می شه وب رو انتقال ندی؟ آخه اون یکی که من سرچ کردم نیومد دلیلش رو هم نمی دونم=_=
پاسخ:نیومد؟اما من همش میرم تو وبم


Ayame
ساعت15:21---27 شهريور 1395
راستش به نظر من زیاد خوب نیست. همین یکی خیلی قشنگه :-)
پاسخ:نظرت برام محترمه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 27 شهريور 1395 ] [ 12:53 ] [ katrin ] [ ]
LastPosts